[Review] Makeup Revolution Mermaids Forever Palette

RoUnele fetițe visează să devină prințese. În cazul meu, când eram mică, îmi doream foarte mult să fiu o sirenă, să înot în oceanul vast și să folosesc perle și scoici pe post de accesorii.

Image result for mermaid swimming gif

Norocul se face că, fac parte din generația așa-zisă millennials, a cărei orice vis poate deveni realitate. Există jobul unde poți face spectacole pentru copii într-un acvariu imens, îmbrăcată ca o sirenă. Însă, acum am crescut și am avansat de la acest vis, dar pasiunea mea pentru frumusețea și grația sirenelor rămâne cât se poate de vie.

Așa ajungem în lumea make-up-ului, la descoperirea paletei Mermaids Forever de la Makeup Revolution, unde nuanțele fardurilor redau culorile vibrante ale mărilor și oceanelor.

paleta mf3edit

După cum bine știți, am fost complet dezamăgită de cealaltă paletă Makeup Revolution, și anume Fortune Favors the Brave (puteți citi review-ul aici), dar am zis să mai acord o șansă brandului și să-mi achiziționez paleta Mermaids Forever. Nu am apucat să fac asta, deoarece prietenele mele știau că mi-o doresc, și mi-au făcut-o cadou de ziua mea.

Cu toate că nu eu am cumpărat-o, m-am interesat dinainte de prețul acesteia și se încadrează între 40-60 de lei, un preț destul de convenabil pentru cele 32 de nuanțe ale paletei.

Așadar, iată că după mai multe utilizări, am întocmit o listă cu PROS and CONS:

PROS:

  • Are numai nuanțe sidefate, care, mie personal, îmi plac la nebunie *shiny tiny* Image result for glitter gif
  • Se aplică foarte ușor (eu prefer să le aplic cu degetul)
  • Culorile închise sunt foarte pigmentate
  • Raportul calitate-preț
  • Cu toate că este o paletă micuță, are 32 de nuanțe
  • Oglindă incorporată

CONS:

  • Culorile deschise nu sunt foarte pigmentate și trebuie aplicate de mai multe ori
  • Fardurile nu rezistă prea mult timp
  • Cu toate că este o paletă de nuanțe sidefate, ar fi trebuit sa conțină cel puțin 2 mate pentru bază

Acestea fiind spuse, sunt chiar mulțumită de această paletă și mă bucur că am mai acordat o șansă brandului. Trebuie să recunosc, am fost foarte sceptică și nu am avut prea multe așteptări, dar se merită.

În privința rezistenței fardurilor, într-adevăr, nu rezistă atât de bine, dar dacă aplici un setting spray pot rezista chiar și întreaga zi.

Mai jos puteți vedea swatchurile:

swatch first 2 and a half columnsswatch middle columns

swatch last three columns

Paleta poate fi achiziționată pe pinkpanda.ro.

Rating-Makeup

XoXo, Silvy

EnSome little girls dream of becoming princesses. In my case, when I was little, I wanted to become a mermaid, to swim in the vast ocean and to use pearls and shells as accessories.

I can say that I am lucky to be part of the generation called millennials, whose dream, no matter what is is, can come true. There is a job where you can perform shows for the kids in a huge aquarium, dressed as a mermaid. However, I grew up now and moved on from this dream, but my passion for the mermaids’ beauty and grace is very much alive.

Image result for mermaid job gif

Let’s move into the world of make-up, to the discovery of the palette Mermaids Forever from Makeup Revolution, where the eye shadows’ shades are the vibrant colors of the oceans and seas.

paleta mf

As you may well know, I was completely disappointed by the other Makeup Revolution palette, namely Fortune Favors the Brave (you can read its review here), but I decided to give the brand another chance and buy the Mermaids Forever palette. I didn’t have the chance to do it, because my friends knew that I wanted it and they gave it to me as a birthday gift.

Although I didn’t buy it myself, I looked up its price before-hand and the price range is between 40-60 lei, quite convenient for the 32 shades that it has.

Therefore, after I used it a few times, I came up with a list with PROS and CONS:

PROS:

  • It has only shimmery shades, which I personally love *shiny tiny*Image result for glitter gif
  • They apply very easily (I prefer to apply them with my finger)
  • The darker colors are very pigmented
  • The quality-price ratio
  • Although it is small, it has 32 shades
  • It has a mirror

CONS:

  • The lighter shades are not very pigmented and you have to apply them multiple times
  • The eye shadows are not very durable
  • Although it is a palette with shimmery shades, it should have at least two matte shades for base

This being said, I’m very satisfied with this palette and I’m glad I gave the brand another chance. I’ve got to admit, I was very skeptical and I didn’t have many expectations but it is worth it.

As for the eye shadows’ resistance, indeed, they do not last long, but if you use a setting spray, they can last the entire day.

Below you can see the swatches:

swatch first 2 and a half columnsswatch middle columns

swatch last three columns

You can find the palette on pinkpanda.ro.

Rating-Makeup

XoXo, Silvy

Leave a Reply

