Hair Fashion Night by L’Oreal

RoBună tuturor,

Acum ceva timp am avut ocazia să particip la cel mai mare eveniment al hairstyling-ului profesional, și anume Hair Fashion Night by Image result for L'oreal logo, care a avut loc între orele 19:00 – 23:00, în Silver Church.

hfn8

Procesul de participare la eveniment a fost unul simplu ce a constat în a intra pe pagina de Facebook-Logo-PNG-Clipart L’Oreal Professionel și să te înscrii pe site-ul lor cu numele, nr. de telefon și coafura pe care ți-o doreai. 

După înscriere, dacă te aflai printre cei norocoși, ți se trimitea un mesaj ce te informa în ce interval erai programată pentru ca părul tău să își primească coafura mult dorită. Eu am reușit să prind unul din ultimele locuri ce mă anunța că la ora 23:30 o să-mi vină rândul; motiv pentru care m-am dus destul de târziu.

hfn4

Odată ajunsă acolo am fost preluată de o doamnă foarte simpatică de la salonul Phoenix, pe nume Maria Mihoci. Tocmai ce mă spălasem pe cap înainte de eveniment, iar părul meu se afla într-o stare naturală , așa că am rugat-o să-mi facă bucle, bineînțeles (pentru cei care nu știți, așa îmi coafez eu părul în mod normal), și o coadă împletită pe o parte. Doamnele de la salon au fost foarte drăguțe, s-au oferit să-mi aducă ceva de băut cât timp mă coafam, iar pe lângă asta, cel mai satisfăcător gest pe care l-au făcut, a fost să-mi ofere un voucher de 60 de lei la salonul Phoenix, de care am și profitat deja.

salon phoenixedit

După ce mi-a făcut buclele și împletitura, am mers la photobooth și am făcut poze cu doamna Maria Mihoci, ulterior explorând și restul clubului, dar cum am ajuns mult prea târziu, nu am mai prins muzica pusă de DJ, și nici prea multă lume. Însă, pot spune că mi-a plăcut cum a fost aranjat localul, faptul că am avut oglinzi din plin în care să ne admirăm coafura și chiar și un selfie corner.

picedit

La plecare, am primit o pungă de la Image result for L'oreal logo în care se aflau o mostră de șampon, una de mască de păr din noua SERIEXPERT și o cremă leave-in pentru păr degradat care miroase superb.

crema leave-in2edit

Îmi pare rău că nu am ajuns mai devreme, dar sper ca evenimentul să aibă loc și la anul, iar eu sper să mă înscriu din timp și o să-mi târăsc și prietenele, care, de data asta, erau prea ocupate sau prea obosite să mă însoțească.

XoXo, Silvy

EnHello everyone,

Some time ago I had the chance to participate at the biggest event for professional hairstyling, namely Hair Fashion Night by Image result for L'oreal logo, which took place between 7pm and 11 pm at Silver Church.

hfn7

In order to attend the event you had to click on the L’Oreal Professionel Facebook-Logo-PNG-Clipart page and then register on their website with your name, phone number and the hairstyle you wanted.

After you registered and you were one of the chosen ones, you would have received a message in which you were appointed at a certain hour in order to get the hairstyle you wanted. I was lucky enough to get one of the last places, at 11:30 pm, which is why I went there pretty late.

hfn6

Once I arrived there, I was taken in by a really nice lady from the Phoenix Salon, named Maria Mihoci. I washed my hair right before the event, hence it was in its natural state, so I asked her to curl my hair, obviously (for those of you who don’t know, that’s how I usually style my hair), and to braid it on the side. The ladies from the salon were really sweet and offered to bring me something to drink while my hair was getting done. Besides this, the most satisfying gesture they have done was to give me a 60 lei voucher for Phoenix Salon, which I already used.

hfn2

After my curls and my braid were done, I went to the photobooth and took pictures with Maria Mihoci, and then I went to explore the club, but since I arrived way too late, I didn’t get the chance to listen to the Dj’s music, and there weren’t many people. However, I really liked how the club was decorated, the fact that we had mirrors everywhere to admire our new hairstyle and we even had a selfie corner.

hfn5

On my way out, I received a Image result for L'oreal logo bag with a shampoo and a hair mask sample from the new collection SERIEEXPERT, and a leave-in creme for damaged hair, with a very nice fragrance.

serieexpertedit

I’m sorry I didn’t get there sooner, but I hope that the event will be held next year as well and I hope I will register in time. I will also drag my friends who were too busy or too tired to come with me this time.

XoXo, Silvy

 

Leave a Reply

