[Review] Makeup Revolution Fortune Favours the Brave Palette

RoAnul trecut de Crăciun am primit multe cadouri pe placul meu, printre care și paleta Makeup Revolution Fortune Favors the Brave, primită de la fratele meu (bineînțeles că eu i-am arătat ce și cum).

Este o paletă dezvoltată de bloggerițe de beauty britanice și are 30 de nuanțe atât mate cât și perlate. Eu am aflat de ea printr-o reclamă pe facebook  (de la o vloggeriță) și mi-au plăcut super mult nuanțele, ținând cont că-mi plac atât nuantele de maro cât și cele aurii și tot ceea ce sclipește, asa că a ajuns prima pe whishlist-ul meu de makeup.

20161228_181133

După ce am primit-o într-un final, a ajuns la pachet cu un creion Kajal de la Jordana cu un burețel în capăt pentru blending. Toate bune și frumoase, paleta arăta mult mai bine în realitate decât în filmulețele și pozele de pe net, cu toate că mult mai mică (fiindcă uitasem cât de mică era în mâna vloggeriței).

Am făcut swatchul și după cum se poate vedea și în poze, cele din partea de sus sunt mai puțin pigmentate decât cele de jos, sau cel puțin așa par.

Top

Bottom

Ei bine, lucrurile nu stau chiar așa. Am încercat mai multe tipuri de machiaj cu nuanțele paletei, însă niciuna nu s-a dovedit destul de pigmentată pe cât este de lăudată în comentarii. Cele închise abia acoperă, cu toate că ar trebui să fie cele mai pigmentate, iar nuanța Peachy, cu care s-a machiat vloggerița în videoclipul în care am văzut-o pentru prima oară, nu se vede mai deloc.

Sunt complet dezamagită. Singurele nuanțe mai pigmentate sunt cele cu sclipici, dar asta numai dacă aplic cu o pensulă umedă sau cu degetul. Dar chiar și așa, nu rezistă prea mult.

După cum am menționat și mai sus, este foarte laudată această paletă și mi-e foarte greu să înțeleg de ce. Poate am primit eu un fake sau ceva, ca și în cele de pe tutorialele de make-up de pe youtube sunt/par mai pigmentate.

I don’t know man, but it’s not worth it. Mai bine strângi mai mulți bănuți și-ți iei una din paletele NAKED, decât paleta asta. But then again, maybe it’s just mine.

rating-makeup

EnLast year on Christmas I received a lot of presents that I loved, among them being the Makeup Revolution Fortune Favors the Brave Palette, which I received from my brother (of course I showed him what and how).

It’s a palette developed by British beauty bloggers and it has 30 shades both matte and shimmery. I found out about it through a facebook commercial (from a beauty vlogger) and I really liked the shades, considering that I like brown shades as well as the gold ones and everything that shimmers, so it became first on my makeup wishlist.

20161228_181133

After I finally received it, it came with a Kajal crayon from Jordana with a little sponge at one of its ends for blending. All well and good?, the palette looked better in reality than in all those videos and pictures from the internet, although much smaller (because I had forgotten how small it was compared to the vlogger’s hand).

I swatched it and as you can see it in the pictures, the ones from the top are less pigmented than the ones below, or at least that’s what it seems like.

Top

Bottom

Well, the things aren’t what they seem. I tried a lot of makeup looks with the palette’s shades, but not one proved to be as pigmented as it was praised in the comments. The darker ones barely cover, although they should be the most pigmented, and the Peachy shade, the one that the vlogger used in the video where I first saw it, cannot be seen.

I’m completely disappointed. The only shades that are a little bit more pigmented are the glimmery ones, but that only happens if I apply them with a damp brush or with my finger. Even so, it doesn’t last long.

As I mentioned before, this palette is really praised and I cannot understand why. Maybe I received a fake or something, because even those in the makeup tutorials that I watched were, or at least they seemed more pigmented.

I don’t know man, but it’s not worth it. You better save up some money and you buy yourself one of the NAKED palettes than this one.

XoXo, Silvy

rating-makeup

4 thoughts on “[Review] Makeup Revolution Fortune Favours the Brave Palette

  1. LauraB says:

    Buna! Si eu ma gandeam la paleta asta iar la pret cred ca e prea bine sa fie adevarat…gen chiar sa fie buna de ceva…imi poti spune si de unde ai achizitionat-o,daca ai mentionat ca poate ar fi un fake…ma gandesc sa nu se mai pacaleasca si altcineva,mersi

    Like

Leave a Reply

