FMWG – 6 years anniversary party

RoAcum câteva zile eu și câteva prietene de-ale mele am fost la petrecerea aniversară de 6 ani a blogului From Mona with Gloss (mai multe detalii despre blog și despre Mona aici). Când am ajuns, am fost întâmpinate de Mona (pe care am văzut-o pentru prima oară în persoană), cu părul ei de culoarea apusului și cu un zâmbet, care ne spunea haideți repede să facem poză. Petrecerea a avut loc într-un restaurant numit LA Bordei, unde oricine putea participa, singura condiție fiind să confirmi participarea printr-un comentariu pe pagina eventului. Eu am aflat de blogul Monei de la o prietenă, acum ceva timp, și am început să-l urmăresc, ba chiar am și participat la un concurs organizat de aceasta alături de NYX Romania, unde am câștigat o trusă de voiaj cu produse NYX. Ei bine, fiind nouă în lumea asta a blogurilor și dorind să aflu și să cunosc cât mai mulți oameni din blogosferă, am fost foarte încântată când am aflat de această petrecere de pe blogul ei, și voiam să o cunosc în persoană.

nails

La petrecere, am avut parte de tot felul de surprize și am fost răsfățate, având mai multe cornere unde ne puteam ondula, împleti părul cu fetele de la 1dream Beauty Studio by Raluca Racoviță, am fost machiate de fetele de la Inglot, am avut parte de o manichiură impecabilă de la cei de la CND (eu n-am mai apucat tho) și de tatuaje cu henna sau cu sclipici tot de către cei de la 1dream studio. La cornerul Remington au fost prezentate noua gamă de produse (colecția ProLuxe) care putea fi și testată. Ah, și am avut parte și de pictură pe tricouri live de către cei de la OneBeat Fashion, care ne-au prezentat și o paradă a modei cu ținute superbe, atât de seară cât și de zi.

painting

Printre surprize s-a numărat și o tombolă unde puteai câștiga premii de la Remington, Melkior, Urban Decay, Farmec, Keiko și Flormar iar marele premiu fiind un make-over alături de cei de la 1dream Studio, coaforul unde Mona și-a făcut părul în culoarea apusului.

Eu am avut norocul de a câștiga unul dintre premiile de la Melkior, una dintre brandurile mele preferate de make-up.  Premiul a constat în:

  1. un rimel I feel pretty
  2. un ruj Lipstick classic, Infinity, de o culoare absolut genială (a se vedea în swatch)
  3. un lac de unghii culoarea Anytime Red
  4. un creion Eyeliner&Khol, culoarea prune
  5. un fard de peoaple culoare Lilith
  6. o oglinjoară

melkiorproducts2swatch

Nu vă mai spun că am fost extrem de încântată de petrecere și de toate surprizele de care am avut parte și mă bucur că am avut ocazia de a o cunoaște în sfârșit pe Mona.

Credit Foto: Vik Eftimie

En

A few days ago me and a few friends of mine went to the 6 years anniversary party of From Mona With Gloss blog  (more details about the blog and about Mona here). When we got there, we were welcomed by Mona (first time seeing her in person), with her sunset hair and with a big smile on her face, telling us to come quick to take a picture with her.  The party took place in a restaurant called La Bordei, where everybody could attend, the only condition was for you to confirm your attendance by commenting on the event’s page. I found out about Mona’s blog from a friend some time ago, and I’ve been reading her blog since, and I even participated in a prize competition held by her in collaboration with NYX Romania, where I was the lucky winner of a travel make-up pouch with NYX products. Well, being new and all that in this blog world and wanting to know and meet more people from the blogosphere, I was thrilled when I learned about this party from her blog and wanted to meet her in person.

inglot

At the party, there were a lot of surprises waiting for us and we were spoiled at the many corners where we could curl our or braid our hair by the girls from 1dream Beauty Studio by Raluca Racoviță, we had our make-up done by the girls from Inglot, we had our perfect manicure done by CND (I never got the chance tho, but a friend of mine has) and henna or glitter tattoos done also by the girls from 1dream Studio. At the Remington corner, a new series of products were presented (the ProLuxe collection) and they could be tested. Ah, and we had live t-shirt paiting done by the ones from OneBeat Studio Fashion, which also showed us a fashion show with gorgeous day and night outfits.painting2

Among the surprises, there was a tombola where you could win prizes from Remington, Melkior, Urban Decay, Farmec, Keiko și Flormar, and the big prize was a complete make-over from 1dream Beauty Studio, the Studio where Mona did her sunset hair.

1dream

I had the luck of winning one of the Melkior prizes, one of my favourite make-up brand. The prize consisted of:

  1. one I feel pretty mascara
  2. a Lipstick classic, Infinity, with a gorgeous colour (which can be seen in swatch)
  3. a nail polish, Anytime Red colour
  4. an Eyeliner&Khol pencil, prune colour
  5. an eyeshadow, Lilith colour
  6. a little mirror

melkior

I won’t tell you that I was extremely pleased with the party and all the surprises that were prepared for us, and I’m glad that I finally got to meet Mona.

XoXo, Silvy

Photo Credit: Vik Eftimie

Leave a Reply

